Jak probíhá převod klientů mezi poradci?

Pro převod klientů mezi poradci (ať už se jedná o celý kmen nebo jenom určité účty) zašlete žádost emailem na IZ, kde upřesníte jména a ID obou poradců a o jaký účet (nebo celý kmen) se jedná. (Se svým IZ dořešíte potřebné požadavky). Na základě dokončení převodu u IZ následně dostaneme informaci i my a dokončíme převod i v Edwardovi. O dokončení převodu Vás budeme informovat.

Tyto převody se provádí jednou měsíčně.

Pro převod jednotlivých smluv na žádost klienta, lze použít formulář Žádost o změnu poradce, který je ke stažení níže a také na našem webu v sekci “Stáhněte si”. Tento formulář je nutno s klientem vyplnit, klient ho podepíše, naskenuje a odešle ze svého autorizovaného e-mailu na adresu: podpora@edwardinvest.cz. Po ověření klientova e-mailu a uvedených údajů bude klient převeden pod nové získatelské číslo a jak klient, tak původní i nový poradce budou o tomto kroku informováni. Provedením převodů se zruší všechny nepodepsané změny na účtu.

Žádost o změnu poradce