Klientské přístupy – status

Pokud Váš klient má přístup v pořádku, je v přehledu účtů označen těmito ikonami:

 

    klient má nastaven plný klientský přístup a dvoufaktorové ověření. Přihlašuje se pomocí hesla + druhého bezpečnostního faktoru (jednorázového kódu z OTP mobilní aplikace). V Edwardovi vidí záložky Přehled, Historický vývoj, Reporty, Investiční dotazník, Plán, Dokumenty, Vložit peníze

    klient má nastaven základní klientský přístup a dvoufaktorové ověření. Přihlašuje se pomocí hesla + druhého bezpečnostního faktoru (jednorázového kódu z OTP mobilní aplikace). V aplikací vidí pouze záložky Reporty, Dokumenty a Vložit peníze.

    klient má nastaven základní klientský přístup a jednofaktorové ověření. Přihlašuje se pouze pomocí hesla. Má vypnutý druhý bezpečnostní faktor přihlašování.

 

Pokud klient zapomene heslo, nebo mu Edward odmítne jednorázový kód z google authenticatoru, doporučujeme při přihlášení kliknout na “resetovat přihlašovací údaje”. Následně klient obdrží email s instrukcemi pro resetování hesla a znovu nastavení přístupu.

 

Pokud Váš klient nemá přístup v pořádku, je v přehledu účtů označen těmito ikonami:

 

   Tito klienti aktivovali ale nedokončili svůj online přístup. V tuto chvíli se nedostanou do aplikace, aby si stáhli dokumenty, a nemohou ani podepisovat změny! Všechny dokumenty – včetně daňového výpisu – jim ale můžete stáhnout a poslat z poradenského přístupu vy. 

  • Věnujte těmto klientům zvýšenou pozornost (nemohou podepisovat)
  • Problém nastal tak, že klient klikl na odkaz z aktivačního emailu, nastavil si heslo, ale nenastavil si už druhý faktor zabezpečení (google authenticator). 
  • Klient si stále může nastavit druhý faktor zabezpečení pomocí aplikace google authenticator po přihlášení do Edwarda z webu edwardinvest.cz, nebo z odkazu https://klient.edwardinvest.cz/
  • Pokud se klientovi nepodařilo spárovat mobilní aplikaci google authenticator se svým online přístupem do Edwarda pomocí QR kódu, může:
    1. Zkusit postupovat podle tohoto návodu. 
    2. Požádat poradce o snížení zabezpečení na pouze jedno faktorové přihlašování a pro přihlášení do Edwarda používat pouze heslo. Toto nastavení lze využít pouze pro Základní přístup, nikoliv Plný přístup a je potřeba, aby klient měl nastavené alespoň heslo (tedy prošel přes platný aktivační odkaz zaslaný emailem).
    3. Požádat o dvoufaktorové ověření pomocí SMS namísto OTP kódu. To lze nastavit jak pro Základní přístup tak pro Plný přístup klienta. Stačí, když ze svého registrovaného emailu pošle klient na email podpora@edwardinvest.cz tuto žádost:.

Předmět: Žádost o změnu ověřování při přihlašování z OTP na SMS.

Dobrý den,

žádám o změnu způsobu ověření při přihlašování do mého klientského přístupu Edward z OTP na SMS u všech mých investičních účtů. Jsem obeznámen s tím, že přístup k mým účtům v Edwardovi přes SMS namísto OTP je na nižší úrovni bezpečnosti. Toto riziko plně respektuji.

Jméno a příjmení:

Rodné číslo:

 

    Pozor! Tito klienti ještě neaktivovali svůj přístup. Nyní se nedostanou do aplikace a nemůžou si tedy sami stáhnout žádnou dokumentaci- všechny dokumenty jim můžete stáhnout a poslat z poradenského přístupu. 

  • U těchto klientů zřejmě vypršel čas pro aktivaci klientského přístupu, který jim byl zaslán a který musí být aktivován do 24 hodin. 
  • Poradce může poslat email s aktivačním odkazem klientovi kdykoliv znovu pomocí tlačítka “Odeslat přístup do portálu klienta” přímo z detailu klientova účtu.