U plateb z Revolutu bohužel narážíme na problémy s identifikováním majitele bankovního účtu. Vzhledem k tomu, že služba Revolut využívá pro zasílání korunových plateb sběrný účet a korespondenční banky, nelze bez dalšího identifikovat zdroj peněžních prostředků/původního vlastníka a následně částku připsat. Platba neobsahuje ani variabilní symbol, jméno odesílatele ani žádnou jinou detailní identifikaci odesílatele.
U vkladů v EUR nejsou platby zasílány přes korespondenční banky a vklady je možné připisovat, protože dochází k dostatečné identifikaci majitele bankovního účtu. Při zaslání EUR, ale dojde na účtu ke konverzi do českých korun a až následnému zainvestování při dalším obchodním dni. Nelze však garantovat, že všechny eurové vklady jsou zasílány stejným způsobem a proto není vždy dostatečná identifikace majitele bankovního účtu u Revolut.
Prosíme tedy, abyste klientům nezmiňovali možnost zasílat vklady z účtu Revolut. Každý jednotlivý vklad který přijde v českých korunách a často i v eurech je potřeba řešit individuálně a bude potřeba poradci od klientů získat potvrzení u všech jednotlivých příchozích plateb z Revolut, zajištění prohlášení společnosti Revolut Ltd, o vkladu z účtu VITESSE PSP LIMITED obsahující celé jméno klienta a adresu trvalého bydliště a že se jedná o prostředky, které jsou převáděny na klientův účet vedený u WOOD Retail Investments a.s.
Vzhledem k výše uvedenému prosím nezasílejte vklady z Revolut.