Samosjednání je možné pouze dle následujícího postupu:
- smlouvu založí jiný poradce – toto je potřeba vzhledem k povinnosti ověření klienta kvůli AML
- všechny poplatky (tedy vstupní, manažerské, výkonnostní) musí být nastavené na minimum – viz popis níže a ukázky na těchto odkazech: vstupní, manažerské, sazebník
- jednorázový vstupní poplatek = 0 Kč (po slevě)
- následný vstupní poplatek = 0,00% (po slevě)
- výkonnostní poplatek = 0.00 %
- manažerské poplatky (ve všech pásmech) část Podíl distribuce = 0,00 %
- smlouva se převede pod nového poradce – řeší se jako ostatní převody smluv v rámci IZ (poradce požádá IZ o převod a IZ poté předá na nás)
POZOR pro poradce BT – nesmí být shodné kontakty klienta a poradce – proto je při založení smlouvy nutné zadat jiný telefon i email, aby tato shoda po převodu nevznikla. Pokud by toto vzniklo, nebude možné odeslat jakékoliv dokumenty klientovi a tedy provést žádnou změnu na účtu.
Poradci ostatních IZ – shoda telefonu poradce i klienta je možná. Ale email musí mít různý.