Jak umožním klientovi online přístup ke svému portfoliu?

(Platí od 30.6.2022)

Všichni noví klienti získávají spolu se založením účtu základní online přístup ke svému portfoliu. Každý poradce má možnost během zakládání účtu udělit svému klientovi i plný náhled na své portfolio, kde uvidí kromě dokumentů a výpisů i přehled svého účtu, investiční plán a historickou výkonnost. Klient si aktivuje přístup dle instrukcí, které najde v aktivačním emailu.

Poradce pak může stupeň přístupu měnit v menu “Klientský přístup”

Všem stávajícím klientům můžou poradci udělit online přístup ke svým účtům kliknutím na tlačítko “odeslat přístup do portálu klienta” v detailu účtu klienta. Kliknutím odešlete instrukce k aktivaci přístupu na email klienta. Pokud klient nestihne během 24 hodin přístup aktivovat, můžete mu poslat přístup kliknutím na žluté tlačítko znovu. Pokud již klient má přístup aktivován, žluté tlačítko zmizí a úroveň přístupu můžete měnit v menu “klientský přístup”