Ano je. Všechny bankovní účty ale musí být v majetku klienta nebo součástí společného jmění manželů. A všechny účty je potřeba do Edwarda nejprve registrovat. Tedy přidat všechny účty při vyplňování osobních údajů při generování smluvní dokumentace, nebo později dodatečně přidat k již aktivním účtům na záložce PROFIL KLIENTA – přidat účet. Pro úspěšnou registraci účtu je potřeba, aby z daného účtu přišla do Edwarda jakákoliv platba z tohoto účtu (stačí 1 Kč), čímž je účet ověřen a je možné na něj z Edwarda vybírat peníze.
Pokud budete zadávat výběr hotovosti ručně pomocí tlačítka VYBRAT PENÍZE, pak budete mít na výběr všechny ověřené bankovní účty klienta pro měnu, která odpovedá měně účtu a můžete vybrat, kam má Edward peníze odeslat.
Při automatickém výběru peněz na dosažený cíl, použije Edward automaticky bankovní účet, který je označený jako primární pro měnu, která odpovedá měně účtu. POZOR, pokud není primární bankovní účet ověřený (ještě z něj nepřišel vklad klienta), není možné na tento bankovní účet ani vybírat peníze. Proto Edward pošle peníze na jiný ověřený bankovní účet v měně účtu.
Změnu primárního bankovního účtu je možné provést v Profilu klienta v záložce Bankovní účty. Podpis klienta v tomto případě není potřeba. Nedoporučujeme nastavit jako primární bankovní účet, který není ověřený, případně požádat klienta, aby neověřený primární účet ověřil tím, že z něj do Edwarda pošle platbu (stačí 1 Kč).
ověřený korunový ne-primární bankovní účet. Na tento b.účet lze vyplácet peníze z korunových účtů, ale nevyplácejí se na nej cíle klienta. | |
ověřený primární bankovní účet, na tento b. účet jsou vypláceny peníze z korunových účtů klienta | |
neověřený primární bankovní účet – u takovéto kombinace doporučujeme změnit primární bankovní účet nebo domluvit s klientem vklad z tohoto bankovního účtu | |
ověřený primární bankovní účet, na tento b. účet jsou vypláceny peníze z eurových účtů klienta |