Jak funguje podpis dokumentů?

Broker Trust:
Edward vygeneruje PDF všech potřebných dokumentů a odešle je k podpisu. Klient obratem obdrží email s odkazem na dokumenty. Jakmile klient na odkaz klikne, zobrazí se mu stránka s informacemi o podpisu a tlačítkem “zaslat autorizační kód”. Jakmile tlačítko stiskne, přijde mu na registrovaný telefon SMS s číselným kódem a na obrazovce se mu zobrazí políčko, kam má kód zadat. Jakmile kód do políčka zadá a potvrdí, zobrazí se mu na obrazovce postupně jednotlivé PDF dokumentů. Každý dokument je potřeba odscrolovat myší až dolů nakonec a stisknout tlačítko podepsat. Jakmile klient takto potvrdí všech cca 9 dokumentů, zobrazí se mu závěrečná zpráva o úspěšném podpisu.

Ostatní IZ:
Edward vygeneruje PDF všech potřebných dokumentů a odešle je k podpisu. Klient obratem obdrží email s odkazem na dokumenty.
1. Klient nemá aktivovaný portál:
Jakmile klient na odkaz klikne, zobrazí se okno s předvyplněným e-mailem klienta (login). Jakmile stiskne tlačítko Přihlásit se, zobrazí se okno pro zadání kódu, který mu přijde do SMS. Následně je přesměrován do Portálu, kde potvrdí jednotlivé dokumenty a vyžádá kód SMS k podepsání.
2. Klient má aktivovaný Portál
Jakmile klient na odkaz klikne, zobrazí se okno s předvyplněným e-mailem klienta (login) a polem pro doplnění hesla. Klient opíše jednorázový kód z aplikace authenticatoru a následně je přesměrován do Portálu, kde potvrdí jednotlivé dokumenty a vyžádá kód SMS k podepsání.

V obou případech klient obdrží informaci, že dokumentace byla podepsána a u nového účtu obdrží e-mail Podepsané dokumenty k investičnímu účtu a e-mail Pokyny k platbě.  Poradce obdrží e-mail: Váš klient podepsal dokumenty.
Pokud by klient odmítl dokumenty podepsat, zneplatní tím odkaz v e-mailu a poradce dostane upozornění, aby se s klientem spojil.

Po dokončení procesu podpisu dostává i Edward informaci o podepsaných dokumentech a automaticky provede všechny navazující kroky (otevření účtu, nastavení portfolií, odeslání platebních pokynů klientovi ….)