Co obsahuje záložka “Neaktivní” v přehledu účtů?

Záložka “Neaktivní” obsahuje účty, na kterých neprobíhají standardní operace jako na aktivním účtu a může obsahovat několik stavů účtu:
Blokovaný účet: důvodem může být např. exekuce, zadržení majetku z právních důvodů atd. Účet zůstává zainvestován, na účtu jsou zakázány všechny operace a transakce.
Zemřelý klient: do doby, kdy neproběhne dědické řízení, zůstává účet zainvestován, na účtu jsou zakázány všechny operace a transakce
V likvidaci: pokud chce klient vybrat všechny peníze z účtu a účet uzavřít – proces začíná podpisem dokumentu Žádost o výběr peněz (nebo uzavření účtu). Všechny cenné papíry se prodají a na účet klienta jsou obvykle do 14 dnů vyplaceny všechny peníze z účtu.
Ukončený: po vyplacení prostředků se mění stav na ukončený. Na účtu není možné dělat žádné změny, ale všechno je možné zobrazit (historii, dokumenty, reporty, výpisy). Klient má pořád přístup do klientské zóny.
Probíhá výpověď rámcové smlouvy: Pokud má klient všechny účty ve stavu “Ukončený” objeví se v detailu účtu tlačítko “Výpověď Rámcové smlouvy”. Po podpisu výpovědi RS klientem začíná plynout výpovědní lhůta. V tomto stavu je účet cca 1 měsíc. Pokud je na účet ve výpovědi připsán nový vklad klienta, výpovědní lhůta začíná běžet znovu. Na konci výpovědní doby Edward posílá klientovi emailem měsíční + roční výpis a z WOODu se pošle poslední daňový výpis. Upozornění emailem je zasláno také v na podpora@edwardinvest.cz. Poradce i klient má stále náhled na účet, je možné zobrazit (historii, dokumenty, reporty, výpisy).
Vypovězená RS: po uplynutí výpovědní lhůty se uloží v backoffice Edward poslední měsíční + roční výpis z vypovězených účtů klienta. Klient a všechny jeho účty jsou vymazány a klient ztrácí přístup do klientské zóny Edwarda. Po výpovědi je možné klienta založit znovu.