Jak nastavit rezervy u existujícího účtu?

Pokud nastavujete rezervu na existujícím účtu, je důležité myslet na několik věcí:

1) PŘIDÁNÍ NOVÉ REZERVY

Pokud klient chce do nové rezervy poslat nové peníze, vždy je důležité, aby klient NEJPRVE PODEPSAL DOKUMENTY a pak posílal peníze. Pokud by poslal peníze dřív než podepíše dokumentaci s vytvořenou rezervou, Edward nebude mít pokyn převést peníze do rezervy (krátkodobého portfolia) a automaticky peníze zainvestuje do dlouhodobého portfolia

Nastavení “plnit pouze novými vklady” slouží k tomu, aby Edward po vytvoření rezervy nepřesunul peníze z jiného portfolia (například střednědobého nebo dlouhodobého) a čekal, až se rezerva naplní příchozími platbami v hotovosti (z peněženky). Pokud je to Váš záměr, pak nechte tlačítko ZAPNUTÉ.

Pokud tlačítko VYPNETE, Edward se jí bude snažit naplnit co nejdříve odkudkoliv. Tedy primárně z peněženky, ale pokud tam nebudou peníze, pak přesunem z jiných portfolií. Pozor, Edward z jiných portfolií přesune peníze pouze za předpokladu, že je dané portfolio v zisku. Pokud vykazuje ztrátu, peníze nepřesune (pokud by to byl přesto Váš záměr, je potřeba kontaktovat podporu a požádat o ruční převod).

2) ÚPRAVA EXISTUJÍCÍ REZERVY

Pokud měníte existující rezervu, pak můžete. V okamžiku, kdy klient podepíše změny, bude se rezerva chovat podle nového nastavení. Pozor, při změně rezervy se nemění dosažené maximum MSCI ACWI indexu (pro vyhodnocení poklesu). Tato hodnota zůstává tak, jak si jí Edward v průběhu trvání rezervy uložil.