Nedorazila mi provize, jak můžu zaslat urgenci?

Před zasláním urgence provizí na IZ je potřeba zkontrolovat přijaté platby:

Přihlaste se do Edwarda a rozklikněte si detail daného účtu. Na záložce POHYBY jsou vidět všechny vklady klienta i zaúčtované vstupní poplatky. Může být nutné rozšířit Období na “Od založení účtu”, přednastavené “Posledních 30 dní” nemusí stačit. Viz také přiložený obrázek.
Provize ze vstupního poplatku je na IZ vyplácena následující měsíc – tedy za vstupní poplatek ze vzorového obrázku (stržený 03.07.2020) byla vyplacena v srpnu 2020. Orientačně odesíláme provizní sestavu 15. den v měsíci.
Vstupní poplatek může být strháván postupně (pokud klient posílá vklady menší než vstupní poplatek) a může být také nastaven jako průběžný (strhávaný z každého vkladu).

Pokud zatím nedorazila platba klienta, není možné vyplatit provizi.