Nejde spárovat QR kód, co mám dělat?

Pokud Vám při aktivaci online přístupu nejde do aplikace Google authenticator spárovat QR kód, postupujte následovně:
– Otevřete si Váš prohlížeč v režimu anonymního hosta/okna (Například v Chrome: menu/nové anonymní okno. Nebo stisknout Ctrl + Shift + N)
– Přihlaste se v anonymním okně do svého emailu a znovu klikněte na aktivační odkaz (nebo zkopírujte adresu odkazu a do anonymního okna ho nakopírujte). Pak postupujte podle instrukcí až na stránku s QR kódem.
– v telefonu v aplikaci google authenticator (GA) smažte vytvořený účet (přidržet řádek a pak stiskněte ikonku popelničky)
– aplikaci GA z telefonu odinstalujte a znovu nainstalujte

– zkontrolujte si, zda máte v mobilu nastavenu automatickou aktualizaci data a času. Pokud ne, rozdílný čas mezi mobilem a aplikací způsobí, že kód nebude platný. Čas lze synchronizovat dvojím způsobem:

1. nastavením Automatické aktualizace v mobilu – Čas na mobilu se automaticky nastaví na správný.
2. nastavením aplikace Google Authenticator – (vlevo nahoře tři čárky – Nastavení – Oprava času pro kódy –
Synchronizace) Čas na mobilu zůstane beze změny, ale přizpůsobí se interní čas aplikace Google Authenticator

– vytvořte v aplikaci GA nový účet pomocí QR kódu (klikněte na “+” a naskenujte QR kód z přihlašovací obrazovky do Edwarda)
– Zadejte do přihlašovací obrazovky Edwarda libovolný název zařízení (např. Honza Mobil) a opište kód z aplikace GA
– Měli byste být přihlášeni
Pokud se Vám to nepodařilo zkuste jinou aplikaci pro generování jednorázových kódů (OTP)
Při dalších přihlášeních už můžete používat standardní okno prohlížeče (nemusí být anonymní).