Proč vyplňuje klient jen jeden investiční dotazník, když má několik různých cilů?

Tohle byla pro Edwarda výzva, ale věříme, že se to Edwardovi podařilo zvládnout. Edward odděluje na jedné straně klientův přístup k riziku, zkušenosti a finanční zázemí a na druhé straně časový horizont cílů. Tím, že peníze klienta na blížící se cíle postupně přesouváme mezi kyblíky (3 portfolii s různou rizikovostí) zajišťujeme, že peníze, které klient plánuje z Portfolia vybrat během příštích 10 let jsou ve střednědobém, později v krátkodobém portfoliu, a všechny ostatní “dlouhodobé” peníze jsou v ten moment v portfoliu dlouhodobém. Nicméně konzervativní klient s omezenými zkušenostmi bude mít v dlouhodobém portfoliu / kyblíku nastavené konzervativnější modelové portfolio (například MP6) zatímco odvážný klient se zkušenostmi bude mít dynamičtější strategii (například MP9).