Pokud patříte pod Broker Trust, klikněte při přihlašování na “resetovat přihlašovací údaje”. Na Vaši emailovou adresu Vám přijde email s instrukcemi pro vyresetováni napárovaného telefonu. Doporučujeme nejdřív smazat původní jednorázové heslo z aplikace k tomuto účtu, aby se Vám při dalším přihlašování nemýlilo s nově nastaveným.
Pokud patříte pod jiného investičního zprostředkovatele, pak si při ztrátě hesla nebo problému s aplikací pro generování jednorázových kódů nastavujete oba faktory znovu. Při přihlašování klikněte na “resetovat přihlašovací údaje”. Na Vaši emailovou adresu Vám přijde email s instrukcemi pro reset hesla a vyresetováni napárovaného telefonu. Doporučujeme nejdřív smazat původní jednorázové heslo z aplikace k tomuto účtu, aby se Vám při dalším přihlašování nemýlilo s nově nastaveným.
Pokud se Vám pořád nedaří spárovat autentizační aplikaci s Vašim účtem Edward, postupujte dle tohoto návodu.
Jednotlivě spravovat Vaše heslo, nebo autentizační telefon můžete po úspěšném přihlášení do aplikace Edwarda a to v menu vpravo nahoře v nastavení účtu. Poradci pod Broker Trust si nastavují pouze autentizační telefon, heslo si spravují v systému IZ.